Sunday, January 18, 2009

Minat Muhammad Danial Sufi

Assalamualaikum wbt...


Nama saya Danial. Umur saya 5 tahun. Saya suka mengambil foto menggunakan kamera anjang saya. Saya mula menjadi jurugambar tidak bertauliah ini sejak berumur 3 tahun. Orang yang memberikan galakan ialah anjang saya.



Danial - Lasak Macam Kanak-Kanak Lain. Foto ni Anjang yang abadikan!
Berikut adalah antara foto-foto yang Danial ambil...he he

1. Ini Foto bunga telur masa Pak cik Bon Kahwin - Danial yang ambil foto ni.


2. Ini foto anjang - Danial ambil masa kenduri Cik Bon

3. Ini foto, Acu, Mama Danial dan Dinie - Adik Danial - Masa jamuan raya

4. Ini foto bunga hiasan meja yang Danial ambil

5. Lion atas Laptop Anjang




6. Hasil kraftangan Mak Su

Memupuk minat anak-anak @ kanak-kanak ialah dengan menggalakkan apa yang mereka sukai. Danial ni sejak kecil lagi suka dengan kamera. AlhamdulilLah setakat ini sudah banyak foto yang diambilnya. Dan sepanjang waktu itu, kamera anjang tetap dijaga dengan baik.
Moga Danial menjadi jurugambar yang hebat di masa depan!
~Anjang~

No comments: