Friday, February 8, 2008

BIODATA

Dilahirkan di Bagan Serai Perak dan mendapat pendidikan di ITM Arau Perlis. Merupakan aktivis Pertubuhan Jamah Islah Malaysia (JIM). Kini memegang jawatan sebagai Setiausaha Kehormat Pertubuhan Jamaah Islah Malaysia (JIM) dan Timbalan Pengerusi Jawatankuasa Pembangunan Remaja (JKPR) Pusat.

Antara jawatan yang pernah disandang sepanjang masa bersama dengan JIM ialah selaku pengarah Kelab Remaja JIM negeri Pulau Pinang, Penolong Setiausaha Kerhormat dan Jawatankuasa Remaja Wanita JIM Pusat.

Berpengalaman sebagai aktivis remaja lebih daripada 10 tahun dan banyak terlibat dalam menyediakan pelbagai kertas kerja dan modul seperti Jom LEPAK, Modul Prihatin Remaja, Modul Remaja Alaf Baru (RAB), Leadership Camp dan lain-lain.

Beliau juga kerap memberikan motivasi kepada remaja dan pelajar sekolah. Selain dari itu sering menulis artikel dan memberikan pandangan tentang remaja dan golongan muda.

Disamping itu beliau ialah penulis buku ”Aku Ori Bukan Fotokopi” yang dihasilkan bersama dengan sebuah CD yang mengandungi 6 lagu-lagu hadis dan 4 buah tazkirah.

No comments: